Livrare gratuită de la 200 MDL!
Livrarea în Chișinău este gratuită de la 200 lei. În alte localități livrarea este gratuită de la 550 lei.

Cum corect sa utilizam si sa pastram cosmetica coreeana?

iBeauty.md

In multe tari din intreaga lume, produsele de infrumusetare din Coreea de Sud, cistiga rapid popularitate. In primul rind, acest lucru se poate datora faptului ca produsele coreene, in ciuda preturilor accesibile, ofera consumatorului rezultatul dorit. Avantajul incontestabil al acestor produse este naturaletea - producatorii nu folosec conservanti, care sunt necesari pentru a mari durata de valabilitate a marfurilor.

Important – aveti grija la termenul de valabilitate dupa deschiderea produsului!

Pentru a intelege cum corect sa depozitati produsele acasa, este important sa cititi cu atentie instructiunile producatorului, acordind atentie deosebita datei de expirare. Este important de retinut ca perioada de depozitare a produselor difera in dependenta daca ambalajul este deschis sau sigilat. Deci, termenul de valabilitate este redus daca deschideti produsul. Cutia oricarui produs trebuie sa contina informatii despre data de producere si data de expirare, cu toate acestea cosmetica coreeana adesea nu poate fi pastrata intr-un ambalaj deschis mai mult de trei luni.

Sfaturi de la producatori

Produsele cosmetice concepute si fabricate in Coreea de Sud contin de obicei multe ingrediente active. Cu toate acestea, atunci cind substanta intra in contact cu mediul inconjurator, in special oxigenul, gradul de eficacitate a acestora poate scadea. Caracteristicile de calitate ale produselor cosmetice poate fi influentata de diversi factori, inclusiv nivelul de umiditate din incapere, temperatura si lumina ultravioleta. Toate acestea si multe alte aspecte pot reduce durata de valabilitate a produselor si chiar le pot deteriora.

Studiind cu atentie sfaturile producatorului cu privire la utilizarea produselor, este posibila evitarea deteriorarii a marfurilor. De obicei, aceste recomandari sunt indicate pe eticheta. La studierea recomandarilor, o atentie deosebita trebuie acordata conditiilor de utilizare – temperaturii si umiditatii optime. Merita sa luati in considerare faptul ca unele produse cosmetice trebuie pastrate la o temperatura scazuta, de exemplu, pe raftul din frigider.

Unii factori de mediu (prea multa umiditate si caldura) pot servi drept conditii bune pentru microorganismele daunatoare, care provoaca nu numai deteriorarea produselor, ci si probleme ale pielii. Prin urmare, nu este recomandat sa pastrati cosmetica coreeana in baie, in lumina soarelui sau linga echipamente de incalzire.

Principalele reguli care trebuie respectate pentru a pastra cosmetica naturala coreeana sunt:

  • Nu depozitati produsele la temperaturi peste 25 grade Celsius;
  • Nu deschideti ambalajul mai devreme decit planuiti sa incepeti utilizarea;
  • Merita sa procurati produse in tuburi sau ambalaj cu dozator, care ajuta la prevenirea oxidarii premature a produsului si care minimizeaza contactul cu mediul;
  • Este mai bine sa folositi ambalajele in care se vind produsele cosmetice si sa nu folositi alte recipiente pentru depozitare;
  • Pentru a reduce formarea microorganismelor daunatoare merita sa luati produsul fie cu o spatula cosmetica, fie cu o perie, apoi raspinditi produsul pe piele cu degetele. Datorita acestei metode, riscul de intrare a bacteriilor in recipient este minimal;
  • Asigurati-va ca capacul este bine inchis, astfel incit sa nu ramina spatiu intre capac si ambalajul principal;
  • Minimizati timpul contactarii produsului cu oxigenul – dupa ce ati luat cantitatea necesara, cit mai rapid inchideti ambalajul.

Care sunt semnele ca un produs cosmetic fabricat in Coreea de Sud isi pierde proprietatile utile sau deja expira?

La respectarea tuturor acestor recomandari, cosmeticile pot dura mai mult, insa acest lucru nu garanteaza ca produsul poate fi folosit pentru totdeauna. Chiar si usoare modificari ale consistentei, culorii sau mirosului indica la procesul de expirare. Exceptie este cazul in care se prevede astfel de reactie de catre producator.